Re: karta sieciowa - przełączenie z 10 na 100Mbit

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 18:21:54 MET DST

badworm <nospam@post.pl> wrote in news:444BA4A5.4050907@badworm.pl:

[...]
> zintegrowanej z płytą główną sieć pracuje w trybie 100Mbit. Nie
> znalazłem nigdzie w systemie opcji pozwalającej zmieć tryb pracy. Jak
> zmusić tę kartę do pracy w trybie 100Mbit? Karta pracuje ze sterownikami
> systemowymi(Win2000).

Polaczenia sieciowe | odpowiednie polaczenie | Wlasciwosci
masz tam podana karte, ktora obsluguje dane polaczenie: "Konfiguruj";
otwierasz zakladke "Zaawansowane" tudziez "Advanced" i szukasz;

> PS. Kartę kupiłem bo tej zintegrowanej niestety Linux nie był w stanie
> obsłużyć.

jaka plyta glowna? czy najnowszy Knoppix tez nie widzi karty?
BTW: i nie Linux nie byl w stanie, tylko Ty nie umiales skonfigurowac;

pzdrv;
adas;