Wolne przeglądanie przy zmapowanych dyskach - rozwiązanie

Autor: Wojtek Michalski <halski_at_wytnijkolej.one.pl>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 18:25:30 MET DST

Witam,

ponad miesiąc temu pisałem o następującym problemie:
Po starcie systemu i pierwszym uruchomieniu Mojego komputera trzeba
poczekać kilka sekund (5-6) na pokazanie się ikonek. Każde następne
wejście powoduje błyskawiczne wyświetlanie się ikon dysków, jednak po
pewnym czasie nieaktywności sieciowej - gdy chce się skorzystać z sieci
- sytuacja powtarza się, tzn. wejście do Mojego komputera jest opóźnione
te kilka sekund, a potem przez jakiś czas wszystko gra.

Sugerowano różne rozwiązania (dzięki za rady), problem okazał się inny:
monitor antywirusowy mks_vir. Przy wyłączonym monitorze wszystko działa
prawidłowo. Pomoc mks'a sugeruje dodanie zmapowanych dysków sieciowych
do wykluczeń, ale tu pojawia się inny problem: w okienku "Choose folder"
nie pojawiają się dyski zmapowane = nijak nie można ich dodać do
wykluczeń. Na ten problem jeszcze nie odpowiedzieli :)

To tyle, może komuś się przyda to rozwiązanie.

Pozdrawiam,
Halski