Re: karta sieciowa - przełączenie z 10 na 100Mbit

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 22:58:51 MET DST

adasiek napisał(a):
> Polaczenia sieciowe | odpowiednie polaczenie | Wlasciwosci
> masz tam podana karte, ktora obsluguje dane polaczenie: "Konfiguruj";
> otwierasz zakladke "Zaawansowane" tudziez "Advanced" i szukasz;

Ok, przestawione. Jutro sprawdzę ile uda się wyciągnąć ;-)
> jaka plyta glowna? czy najnowszy Knoppix tez nie widzi karty?
> BTW: i nie Linux nie byl w stanie, tylko Ty nie umiales skonfigurowac;

Gigabyte GA-7RXP. Testowałem na Knoppixie 3.6 i Auroxie 9.1. Być może
udało by się uruchomić tę kartę pod pingwinem ale traktuję go jako
system ratunkowy i "zabawkowy" więc nie mam ochoty na zagłębianie się w
sprawy sieciowe. Za 3Coma dałem całe 10PLN a przynajmniej mam pod
linuxem internet prawie od ręki(po wpisaniu ustawień sieciowych).

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066