Re: udostępnienie połączenia internetowego - wybór udostępnionych usług

Autor: kilo <olejniczok_at_tenbit.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 11:44:29 MET DST

> Idea działania ICS jest taka sama jak każdego NAT - stacja składa
> żądanie przesłania danych z Internetu i je stamtąd otrzymuje, zaś
> translacją adresów w obie strony zajmuje się serwer. Inaczej jest, kiedy
> jakaś stacja ma także otrzymywać _niezamawiane_ pakiety z Internetu;
> wtedy trzeba na serwerze założyć regułkę, że pakiety przychodzące na
> określony port serwera mają być kierowane na tą wskazaną (jedną) stację.
> I do tego właśnie służy zakładka Usługi udostępnione.

ok. załóżmy że rozumiem. czyli tak naprawde bez dodawania regułki tak
naprawde komputery klienckcie powinny mieć swobodny dostęp do emula (mieć
otwarte porty). nie trzeba na nie dodawać dodatkowych regułek, z tego co
zrozumiałem. ale nie mają dostępu ;(((( i jest wciąż dupa....

może ktoś mi powie co mam zrobić (konkrente czynności) żeby to co chce
zadziałało na stacjach klienckich? czy konieczne jest inastalowanie usługi
NAT, czy problem tkwi gdzie indziej? A moze jakiś link, jak problem jest
zbyt złożony, żebym mógł sobie o tym poczytać dogłębnie
pozdr
mc