Re: terminal services

Autor: Roman Rogóż <xx_at_krakow.pl>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 11:00:59 MET DST

qdlaczek@gazeta.SKASUJ-TO.pl napisał(a):

> Pytaj :-)
>
> --
> Tomek

No skoro tak to jadę z koksem :)

terminal serwer 2000
klienci łączą się ze stacji win 95
(docelowo będą mieć sprzętowe terminale)

potrzebuję zdefiniować im na stałe drukarkę
na razie jest to drukarka podłączona do LPT peceta z windowsami 95
(docelowo Jetdirect)
Aktualnie każdy pecet nawiązujący sesję "instaluje w serwerze kolejne
swoje drukarki ze sterownikami zawartymi w windowsach.
Ja potrzebuję żeby mieli zawsze dwie drukarki ze sterownikami od HP
Te dwie drukarki to tak naprawdę jedna i ta sama tylko z dwoma różnymi
ustawieniami (drukuj na A4 i drukuj pomniejszając na A5 z drugiego
podajnika papieru)
nowo "wykryta" drukarka instaluje się ze sterownikami MS a nie HP

użytkownicy zostawiają po pracy zerwane sesje żeby je rano przechwycić i
kontynuować pracę (tak jest dla nich szybciej i wygodniej)
Tymczasem zakładane są kolejne nowe sesje, a stare wiszą przez kilka dni
aż brakuje licencji i muszę je ręcznie resetować bo odłączonej sesji nie
da się podglądnąć żeby normalnie aplikację pozamykać (czy to normalne ?)

Cciałbym żeby stacja robocza zawsze podłączała się do "swojej sesji "
pozostawionej z dnia poprzedniego bez specjalnej ingerencji usera
(może po mac adresie przyszłego terminala ?)

Na początek to może tyle bo to najpilniejsze

Acha na serwerze nie ma zainstalowanego AD
jest to serwer Oracle, a usługi terminalowe są niejako przy okazji dla 5
userów w zdalnej lokalizacji (WAN)

Pozdrawiam i dziękuję za reakcję
Romek