Re: udostępnienie połączenia internetowego - wybór udostępnionych usług

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 08:10:52 MET DST

Użytkownik "kilo" <olejniczok@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:e26l6a$4m1$1@sunflower.man.poznan.pl...

> działa bezbłędnie ;) i bez ptaszków i z ptaszkami. nie ma to
> wpływu na działenie emula, bo te porty na serwerze są dostępne.
> nie są one dostępne dla komputerów klienckich.

> no wydaje mi się że powinno wpłynąć. ponieważ dodałem usługę emule
> do usług udostępnionych komputerom klienckim, otwierając 2
> potrzebne do tego porty to przecież zakładka ta - udostępnianie
> połączenia internetowego (i idać dalej konkretnych usług)-
> powinna przynosić skutek na komputerach lokalnych. Do tego
> przecież to ma służyć - poprzez udostępnianie konkretnej usługi
> [...]

Idea działania ICS jest taka sama jak każdego NAT - stacja składa
żądanie przesłania danych z Internetu i je stamtąd otrzymuje, zaś
translacją adresów w obie strony zajmuje się serwer. Inaczej jest, kiedy
jakaś stacja ma także otrzymywać _niezamawiane_ pakiety z Internetu;
wtedy trzeba na serwerze założyć regułkę, że pakiety przychodzące na
określony port serwera mają być kierowane na tą wskazaną (jedną) stację.
I do tego właśnie służy zakładka Usługi udostępnione.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/