Re: Kilka świątecznych problemów [długie]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 17:16:44 MET DST

Użytkownik "Taarna" <taarnaNOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e202t7$1viv$1@node3.news.atman.pl...

> Używam AVG Anti - Virus, pełne skanowanie nie wykazuje żadnych
> wirusów. Program, do którego link mi dałeś wykrył ok. 80 błędów o
> zagrożeniu ocenionym na "medium", usunął jakieś 60 a przy reszcie
> się zawiesił (zostawił pliki .dll). Kolejne skanowanie powtórzyło
> tę sytuację.

To tylko potwierdza moją diagnozę - masz jeszcze jakieś śmieci w
systemie, z którymi ewido (too dość prosty programik) nie potrafi sobie
dać rady. Przeskanuj system w trybie awaryjnym przy pomocy Spybot
Search&Destroy, ewentualnie przyjrzyj się pozycjom startowym przy pomocy
HijackThis http://www.hijackthis.de/ .

> Do sprawdzania systemu używałam co tydzień Registry
> Mechanic, dziś jednek postanowił skonać i z miejsca się zawiesza.

Ja z zasady nie używam takich narzędzi, ponieważ łatwo nimi usunąć coś,
co tylko może pogorszyć sytuację. Wiem z doświadczenia, że po kilku
użyciach już nie poświęca się zbyt wiele uwagi temu, co ma zostać
usunięte, a to bywa pułapką...

> Ano właśnie. Myślę, że jedną z przyczyn kłopotów z komputerem jest
> jego zaśmiecenie różnymi resztami po nie-do-końca usuwanych
> programach. W folderze od Kerio nie ma opcji uninstall a
> usunięcie go drogą "zmień/usuń" programy na pewno pozostawi
> jakieś śmieci po nim. Poczekam chyba na jakiegoś mężczyznę;)

Panel Sterowania ==> Dodaj/usuń programy. A jeśli i tam go nie
znajdziesz, to zainstaluj go ponownie i potem odinstaluj.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/