Re: Kilka świątecznych problemów [długie]

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 17:48:05 MET DST

"Michal Kawecki" tlb02e.a8l.ln@kwinto.prv

> Ja z zasady nie używam takich narzędzi, ponieważ łatwo nimi usunąć coś,
> co tylko może pogorszyć sytuację. Wiem z doświadczenia, że po kilku
> użyciach już nie poświęca się zbyt wiele uwagi temu, co ma zostać
> usunięte, a to bywa pułapką...

AceUtilities jest bezpieczny, choć też usuwa zbyt wiele. :)
Na szczęście u mnie usuwa nadmiarowo tylko to, co sam dodałem,
aby uatrakcyjnić swoje okienka, ;) więc normalnym użytkownikom
to nie grozi. :)

Od paru lat ani razu nie sprawdzałem, co AceUtil usuwa, nakazuję
nieostrożne usuwanie wszystkiego, bez pominięć i po takim usuwaniu
dogrywam kilka gałązek.

Od czasu do czasu zresztą sam, ręcznie wyrzucam całe masy z rejestru
po wcześniejszym ich skopiowaniu w bezpieczne ;) miejsce i nie powiem,
że choćby raz usunąłem zbyt wiele. Gdybym był mniej leniwy -- usunąłbym
setki kluczy, bo ich obecność bardziej szkodzi, niż pomaga.

Natomiast wymieniony tu 'Registry Mechanic' moim zdaniem jest krótką drogą do płaczu. :)

-==-

Adresy (; onlajnowych ;) skanerów antywirusowych:

http://www.mks.com.pl/skaner/
http://www.bitdefender.com/pl/
http://www.kaspersky.com/virusscanner
http://support.f-secure.com/enu/home/ols.shtml
http://arcaonline.arcabit.com/skaner.html

I nie tylko:

http://www.arcabit.pl/download/windows/ArcaClean.exe

http://www.arovaxshield.com/
http://vil.nai.com/vil/stinger/
http://www.pcworld.pl/ftp/download/pc_10351/avg71free_385a729.exe
http://www.pcworld.pl/ftp/download/pc_6878/aawsepersonal.exe
http://amnezja.org/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=911
http://www.microsoft.com/poland/security/virus/malware.mspx

Zalecam ostrożność i umiar przy kasowaniu ,,zrażonych'' plików.

-==-

Ja miewam opisane objawy graficzne, choć karta grafiku uszkodzona nie jest.

E.