Problem z udostępnieniem internetu

Autor: Pawel S <pawcioosNO_at_SPAMgazeta.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 17:19:05 MET DST

Witam!

Mam problem z udostępnieniem netu. Mam 2 interfejsy sieciowe:

eth0 - net przychodzący
eth1 - net udostępniony.

Jak dobrze pamiętam, trzeba uruchomić udostępnianie sieci via prawoklik
na net przychodzący, druga zakładka i tam zaptaszyć opcje. Jednak to nie
chce działać. Pisze że serwer RPC niedostępny (czy jakoś tak). W logu
mam w zasadzie tylko jeden wpis:

Typ zdarzenia: Błąd
~Oródło zdarzenia: ipnathlp
Kategoria zdarzenia: Brak