Re: Kilka świątecznych problemów [długie]

Autor: Taarna <taarnaNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 14:49:45 MET DST

Użytkownik Michal Kawecki napisał:

> Moim zdaniem masz dwa problemy jednocześnie:
> - zawirusowany komputer
> - problem sprzętowy z grafiką. Lub z jej sterownikami.
> Zacznij od wyczyszczenia systemu jakimś dobrym antywirusem oraz
> (koniecznie) programem antyspyware'owym, np. Spybot S&D, Microsoft
> Defender, albo tym maleńkim programikiem:
> http://download.ewido.net/ewido_micro.exe .

Używam AVG Anti - Virus, pełne skanowanie nie wykazuje żadnych wirusów.
Program, do którego link mi dałeś wykrył ok. 80 błędów o zagrożeniu
ocenionym na "medium", usunął jakieś 60 a przy reszcie się zawiesił
(zostawił pliki .dll). Kolejne skanowanie powtórzyło tę sytuację.
Do sprawdzania systemu używałam co tydzień Registry Mechanic, dziś
jednek postanowił skonać i z miejsca się zawiesza.

> Ale przedtem odinstaluj
> Kerio i

Ano właśnie. Myślę, że jedną z przyczyn kłopotów z komputerem jest jego
zaśmiecenie różnymi resztami po nie-do-końca usuwanych programach. W
folderze od Kerio nie ma opcji uninstall a usunięcie go drogą
"zmień/usuń" programy na pewno pozostawi jakieś śmieci po nim. Poczekam
chyba na jakiegoś mężczyznę;)

> w zastępstwie włącz systemową Zaporę, do łażenia po Internecie
> całkowicie wystarczy, a jest bezproblemowa. Na koniec kilka godzin
> potestuj pamięci RAM programikiem MemTest86 http://www.memtest86.org ,

Jakiś dziwny jest ten program:/ Niepokojąco wygląda=) Poszukam trochę
wieści o nim i dam znać jak mi poszło.

> przyjrzyj się temperaturom podzespołów (BIOS, jakiś soft diagnostyczny),
> no i zainstaluj nowsze sterowniki do karty grafiki.

A to już czarna magia jakaś szamańska ;)

Dzisiaj komputer chodzi jakoś lepiej, chyba pomogło mu skanowanie ewido.
Dzięki za pomoc,
pozdrowienia