Windows XP nie chce się włączyć !

Autor: Piotr S. <sashx_at_interia.pl>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 14:35:51 MET DST

Witam Serdecznie !

Mam problem. Wczoraj zainstalowalem od nowa Windows XP.Chodzilo
przez jakiś czas bezproblemowo a teraz...Windows niby startuje
ale jak chce przejsc do trybu graficznego to się zawiesza:(
Czarny ekran i koniec,nic sie nie rusza.Nie wiem co się dzieje !
Wcześniej miałem to samo ! Już mam dość tego cholerstwa !
Może ma ktoś pomysł jak rozwiązać ten problem ? Dobrze ,że
mam oprocz Win XP , Linuksa bo tak to by lipa była.

Pozdrawiam
Piotr S.