Re: Kilka świątecznych problemów [długie]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 10:15:28 MET DST

Użytkownik "Taarna" <taarnaNOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e1uf01$1km4$1@node3.news.atman.pl...
> Witajcie:)
> Od 2-3 dni mój komputer strzela różnego rodzaju fochy. Niektóre z
> nich wiążą się z wygasaniem subskrypcji (tak przynajmniej
> przypuszczam) Kerio: wyskakujący wciąż alert KPF 4GUI "cannot
> connect to service" (pojawia się on gdy znika ikona - tarcza Kerio
> z paska przy zegarku)--> w tym momencie pada internet, dostęp do
> C:/ i, częściowo, wyłączanie komputera --> wiem, że to nie jest
> odpowiednia grupa bo chodzi o firewalla, ale na
> pl.comp.nowe-programy niestety nie znalazłam zadowalającej pomocy,
> [...]

Moim zdaniem masz dwa problemy jednocześnie:
- zawirusowany komputer
- problem sprzętowy z grafiką. Lub z jej sterownikami.
Zacznij od wyczyszczenia systemu jakimś dobrym antywirusem oraz
(koniecznie) programem antyspyware'owym, np. Spybot S&D, Microsoft
Defender, albo tym maleńkim programikiem:
http://download.ewido.net/ewido_micro.exe . Ale przedtem odinstaluj
Kerio i w zastępstwie włącz systemową Zaporę, do łażenia po Internecie
całkowicie wystarczy, a jest bezproblemowa. Na koniec kilka godzin
potestuj pamięci RAM programikiem MemTest86 http://www.memtest86.org ,
przyjrzyj się temperaturom podzespołów (BIOS, jakiś soft diagnostyczny),
no i zainstaluj nowsze sterowniki do karty grafiki.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/