Re: Jaki program pokaze, czy admin sieci skanuje mi dyski

Autor: translatef <translatef_at_o2.pl>
Data: Sat 15 Apr 2006 - 00:30:05 MET DST

Użytkownik "Bartek Siebab" <bs@vt.pl> napisał w wiadomości
news:e1orq1$4f3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> i co, niby podpiszesz _WSZYSTKIE_ pliki na dysku wraz z tymi
> zmieniającymi się w dokumentach juzerów itp?

A po co mam tak podpisywac? Tworze reguly sciezek do aplikacji z jakich
userzy moga korzystac i juz.

> A może zezwolisz jedynie na odpalanie podpisanych aplikacji
> a potem będziesz się użerał przy każdym upgrade czegokolwiek
> z nowymi podpisami i walką z tym na pierdylionie pecetów?
> pfff...

Na razie mam jakies 450 pc i sobie radze, problemy ktore opisujesz nie
wystepuja
bo nie uzywam regul hash tylko path.

> Nie lepiej znienacka od czasu do czasu zeskanować conieco
> to tu to tam i pociągnąć juzera pokazowo do odpowiedzialności
> tak by fama po firmie poszła i by reszta w mig poczyściła
> swe zasoby? :) gwarantuję ci że na pewno skuteczniej i wygodniej...

Nie zalezy mi na skokowym bezpieczenstwie i terroryzowaniu userow,
bardziej potrzebuje stabilnego i bezpiecznego systemu na codzien.
Jednym z elementow takiego podejscia jest dla mnie SRP, ktore robi mi
dobra robote.

> Fakt faktem że oblokować co się da w granicach zdrowego rozsądku
> ale resztę można restrykcyjnie/regulaminowo/organizacyjnie...

Jakbym ufal w blokowanie czegos regulaminem, to bym juz nie zyl :-)