Re: Jaki program pokaze, czy admin sieci skanuje mi dyski

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 21:05:12 MET DST

> translatef w dniu 2006-04-14 01:33 pisze:
> Wgrywac sobie mozesz co chcesz, wystarczy software restriction policy zeby
> uniemozliwic
> korzystanie z tak przyniesionych zasobow.

i co, niby podpiszesz _WSZYSTKIE_ pliki na dysku wraz z tymi
zmieniającymi się w dokumentach juzerów itp?
A może zezwolisz jedynie na odpalanie podpisanych aplikacji
a potem będziesz się użerał przy każdym upgrade czegokolwiek
z nowymi podpisami i walką z tym na pierdylionie pecetów?
pfff...

Nie lepiej znienacka od czasu do czasu zeskanować conieco
to tu to tam i pociągnąć juzera pokazowo do odpowiedzialności
tak by fama po firmie poszła i by reszta w mig poczyściła
swe zasoby? :) gwarantuję ci że na pewno skuteczniej i wygodniej...

Fakt faktem że oblokować co się da w granicach zdrowego rozsądku
ale resztę można restrykcyjnie/regulaminowo/organizacyjnie...

--