Re: Jaki program pokaze, czy admin sieci skanuje mi dyski

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 21:01:16 MET DST

> zakr w dniu 2006-04-12 20:17 pisze:

> Pliki z poczty możesz filtrować na serwerze pocztowym. Pozostałe nośniki -

ciekawe jak odfiltrujesz mp3'jki zagnieżdżone w wordzie jako obiekt a iet
wstawiony w arkusz excela jako obiekt a to w prezentacje power pointa
i spakowane zipem... -> tak wiem, to zboczenie skraje ale niestety
i takie maile latają po sieci :D

> nie wiem. Pomyśl trochę. Jesli masz AD, to często masz również SMS, który

no niestety sms'a brak i co dalej? :p -> hint SMS też by skanował
więc czym by się to miało różnić od zapuszczenia zdalnie skryptu
skanującego na dysk przez admina? ha?

> może na bieżąco sprawdzać jakie pliki wchozą na hdd. Może masz AV, którego
> możesz skonfigurować tak, żeby blokował wszystkie mp3.

phi! a dużo ci to da... zmiana rozszerzenia przed wgraniem i voila...

> Skanowanie, to nie przeglądanie i odwrotnie - przeglądanie zawartości
> dysku, to nie skanowanie w poszukiwaniu plików np. z określonymi
> rozszerzeniami.
> Tego zresztą dotyczył wątek.

skanowanie to przeglądanie zautomatyzowane - zwraca pewien zestaw
podejrzanych obiektów do pooglądania... ;-)

--