Re: Jaki program pokaze, czy admin sieci skanuje mi dyski

Autor: zakr <adres_at_mail.w.stopce>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 20:17:02 MET DST

Użytkownik "Bartek Siebab" napisał:

> o ile ma możliwości technicznie i organizacyjnie to przeprowadzić
> ale bardzo mnie ciekawi jak zabronisz wgrania w moje dokumenty
> plików np. z poczty czy z pendrive lub cd zzipowanych z hasłem i ze
> zmienionym rozszerzeniem a potem rozpakowanych do mp3 :p

O ile mi wiadomo to katalo "Moje Dokumenty" służy właśnie do tego żeby
wgrywać do niego różne rzeczy - np. plki Worda. Prawda?
Pliki z poczty możesz filtrować na serwerze pocztowym. Pozostałe nośniki -
nie wiem. Pomyśl trochę. Jesli masz AD, to często masz również SMS, który
może na bieżąco sprawdzać jakie pliki wchozą na hdd. Może masz AV, którego
możesz skonfigurować tak, żeby blokował wszystkie mp3.

> jak masz na to lepszy sposób niż skanowanie dysków co jakiś czas
> to się pochwal mądralo :)

Skanowanie, to nie przeglądanie i odwrotnie - przeglądanie zawartości dysku,
to nie skanowanie w poszukiwaniu plików np. z określonymi rozszerzeniami.
Tego zresztą dotyczył wątek.

--
Pozdrawiam
Zakr