Re: Dostęp do pen-drive'a bez literki dysku - czy możliwe ?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 16:31:28 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski log:
> "Michal Biek" 1144921954.335705@d1.icnet
> Tyle tylko, że to nieprawda, że 'na stałe' (przynajmniej
> u mnie to nieprawda) i z jakiegoś powodu następnym razem
> to może być inna litera, i to nawet zajęta -- jak u mnie
> było przed kilkoma godzinami.
> E.

Ahh, Kałasznikow?! ... no i PanzerFaust;-) "tak jakby:-)"
BTW anex: Sprawdziłem toto na conajmniej 5 obiektach doświadczalnych i na
każdym/każdej? mój pen zachowuje się zgodnie z prawdą ... niezależnie od T,
N, t, gdzie T=czas miejscowy, N=niewiadomo, t=temperatura
klienta/klientki?/otoczenia.

--
Prawda jest względna tak jak bezwzględna jest teoria EinSteina.