Re: Dostęp do pen-drive'a bez literki dysku - czy możliwe ?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 17:55:36 MET DST

"Michal Biek" 1144938857.577644@d1.icnet

> Ahh, Kałasznikow?! ... no i PanzerFaust;-) "tak jakby:-)"
> BTW anex: Sprawdziłem toto na conajmniej 5 obiektach doświadczalnych i na
> każdym/każdej? mój pen zachowuje się zgodnie z prawdą ... niezależnie od T,
> N, t, gdzie T=czas miejscowy, N=niewiadomo, t=temperatura
> klienta/klientki?/otoczenia.

Sprawdź, jeśli chcesz, co się stanie z literkowaniem pena, gdy **bez wyłączania WXP**:

 -- pozakładasz i podmontujesz pod literki nowe partycje ,,zwykłego'' dysku
  lub
 -- podmontujesz coś pod literki A i B.
    (na przykład obrazki ISO płyt za pomocą WinImage)

I wówczas WXP nieco się pogubi, i na przykład podmontuje Ci pena pod literkę,
która **była** pierwszą wolną (wyłączając z tego litery A i B), gdy system był
uruchamiany, a która teraz akurat wolną być nie musi, bo w międzyczasie została
przydzielona jakiejś partycji lub jakiemuś obrazkowi ISO.

I aby było jasne -- literki A i B zachowują się w sposób szczególny:
Podmontowanie czegoś pod jedną z nich -- ma wpływ na pozostałą, :)
trochę ;) tak jakby było podmontowane pod obie naraz. Bywa też i tak,
że jakiś program widzi to, co jest pod którąś z tych liter, a inny
program tego nie widzi.

E.