Re: Dostęp do pen-drive'a bez literki dysku - czy możliwe ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 00:09:41 MET DST

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:e1jqrg$jg1$1@opal.icpnet.pl...
> Michal Kawecki log:
> [...]
>
> Ahh ... a miałem nadzieję, że istnieje siakiś magiczny i nieznany
> mi jeszcze sposób na ten przypadek konfliktu ;-)
> Ja przypisuję do B (jako że nie mam takiego napędu; sieciowe dyski
> z tej literki nie korzystają/nie "lubią" jej?!) ... no i mam cool.

No to niestety masz ten sam problem, co powyżej. B jest domyślnie
zarezerwowane dla stacji dyskietek, więc pen sam się do tej literki nie
przypisze, pomimo iż jest ona z reguły wolna. BTW w sumie to nawet
byłoby ciekawe rozwiązanie, gdyby dało się wymusić na systemie, żeby
przypisywanie napędów USB zaczynał od B. Wtedy całkiem znikłyby problemy
takie jak w topicu.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/