Re: Dostęp do pen-drive'a bez literki dysku - czy możliwe ?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 01:10:35 MET DST

"Michal Kawecki" ctvj1e.5na.ln@kwinto.prv

> No to niestety masz ten sam problem, co powyżej. B jest domyślnie
> zarezerwowane dla stacji dyskietek, więc pen sam się do tej literki nie
> przypisze, pomimo iż jest ona z reguły wolna. BTW w sumie to nawet
> byłoby ciekawe rozwiązanie, gdyby dało się wymusić na systemie, żeby
> przypisywanie napędów USB zaczynał od B. Wtedy całkiem znikłyby problemy
> takie jak w topicu.

U mnie się samoczynnie przypisuje i do A, i do B, i to nawet wówczas, gdy
pod którąś z tych liter jest jakiś wirtualny napęd CD/DVD (WinImage potrafi
pod te literki podczepiać obrazki ISO płyt CD/DVD) lub coś innego, :) jeśli
choć raz był ów pen podpięty ,,na siłę'' do którejś z tych liter, a u mnie
był tak podpinany niejednokrotnie. :) A bywa i tak, że się nie podpina pod
żadną literę, choć są wolne. Stacji dyskietek nie mam.

E. :)