Re: Dostęp do pen-drive'a bez literki dysku - czy możliwe ?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 23:17:56 MET DST

Michal Kawecki log:
[...]
> Diskmgmt.msc - prawoklik - zmień literę - dodaj - mapuj w pustym
> folderze. Obawiam się tylko niestety, że to nie do końca rozwiąże
> problem, bo trzeba by to przypisanie powtórzyć osobno dla każdego pena
> jaki ma zostać użyty. Dlatego ja zawsze zaczynam literki dysków
> sieciowych od końca alfabetu.

Ahh ... a miałem nadzieję, że istnieje siakiś magiczny i nieznany mi jeszcze
sposób na ten przypadek konfliktu ;-)
Ja przypisuję do B (jako że nie mam takiego napędu; sieciowe dyski z tej
literki nie korzystają/nie "lubią" jej?!) ... no i mam cool.

" ... Światło z kaganka rozchodzi się po prostej we wszystkie strony ..."