Re: [XP] Dysk ciagle chrobocze, pomozcie bo zwariuje

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 00:04:34 MET DST

Użytkownik "latet" <latet@xxx.pl> napisał w wiadomości
news:e1bl8j$l4q$1@inews.gazeta.pl...

> Nijak mi na nich nie zalezy.
> Na razie nie wiem jak je wylączyc, czy tez przekierowac
> gdziekolwiek indziej niz defaultowa lokalizacja. Sam program
> takiej opcji nie ma.

Poszukaj w rejestrze. Z reguły to tam siedzą wszystkie ścieżki. Albo
zapuść Google, pewnie nie jesteś pierwszy z takim problemem.

> Chetnie bym je przekierowal na drugi dysk, ktory, tak sie zlozylo,
> jest super cichy (bo leży na dnie puszki, na gąbce).
>
> RAMDisk - to brzmi dumnie :-)
> Sa jakies sympatyczne (bezproblemowe), darmowe narzedzia,
> do jego zainstalowania?

Osobiście nigdy nie miałem potrzeby takowych instalować, więc nie
pomogę...

> Wystarcza na zagrozenia z zewnątrz. Ale jak jakis user
> przywlecze jakiegos sprytnego trojana, i jesli Kaspersky
> go nie wytropi, to juz go nic nie powstrzyma.

Jak trojan będzie sprytny, to i firewall nie pomoże. Znasz tą tabelkę?
http://www.firewallleaktester.com/tests.php

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/