Re: [XP] Dysk ciagle chrobocze, pomozcie bo zwariuje

Autor: latet <latet_at_xxx.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 21:48:35 MET DST

> Ewentualnie przekierowaniu ich na RAM dysk, jeśli Ci na nich jednak
> zależy.

Nijak mi na nich nie zalezy.
Na razie nie wiem jak je wylączyc, czy tez przekierowac
gdziekolwiek indziej niz defaultowa lokalizacja. Sam program
takiej opcji nie ma.
Chetnie bym je przekierowal na drugi dysk, ktory, tak sie zlozylo,
jest super cichy (bo leży na dnie puszki, na gąbce).

RAMDisk - to brzmi dumnie :-)
Sa jakies sympatyczne (bezproblemowe), darmowe narzedzia,
do jego zainstalowania?

> Ano właśnie - firma nie potrzebuje kłopotliwych rozwiązań w stylu ZA.
> Sprzętowy NAT + ew. Zapora wystarczy ;-).

Wystarcza na zagrozenia z zewnątrz. Ale jak jakis user
przywlecze jakiegos sprytnego trojana, i jesli Kaspersky
go nie wytropi, to juz go nic nie powstrzyma.

W domu uzywam ZA od lat i specjalnie klopotliwy to on nie jest.
Dopiero teraz, jak mam głosniejszy dysk, to sie okazalo,
ze ZA lubi aktualizować swojego .log-a co parę sekund.

Pozdrawiam,

latet