Re: [XP] Dysk ciagle chrobocze, pomozcie bo zwariuje

Autor: latet <latet_at_xxx.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 00:38:07 MET DST

> Poszukaj w rejestrze. Z reguły to tam siedzą wszystkie ścieżki.

Szukałem ze 20 minut, ale bez powodzenia.

> Albo
> zapuść Google, pewnie nie jesteś pierwszy z takim problemem.

Szukalem, ludzi mieli problemy z tym logiem, ale dotyczace
jego rozrastania się do gigantycznych rozmiarów.
Nie znalazlem problemu wyalczenia go. Na forum ZA tez
nie wiedzą.

> Jak trojan będzie sprytny, to i firewall nie pomoże. Znasz tą tabelkę?
> http://www.firewallleaktester.com/tests.php

Znam, tzn. znalem kiedys, i w wtedy ZA Free zajmowal tam lepsze miejsce.
Jestem w szoku, ze teraz jest taka rozbieżnosc pomiędzy ZA Pro a Free!

Ale cieszy wysoka pozycja KIS-a. Pewnie sie na niego przesiądę,
skoro juz dzis z lubością uzywam KAV5 + Kasp. AntiSpam.

Z tym, że ta wspaniała tabelka i tamte testy oceniają tylko i wyłącznie
jedną z cech FW - odpornosci na "wycieki" danych z wewnątrz na zewnątrz.
To wazne, ale to tylko jedna z cech.

W ZA podoba mi sie latwosc oblsugi i tzw. "filozofia" konfiguracji,
czyli to, że nie trzeba wnikać w numery portów - blokuje się
całe aplikacje (na 4 sposoby), a nie porty.

No, ale może KIS mnie oczaruje.

Pozdrawiam,

latet