Re: BootIT NG - znow problemy

Autor: latet <latet_at_xxx.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 15:37:26 MET DST

> W tej sytuacji najbardziej prawdopodobny wydaje mi się problem z
> dostępem do partycji BootIt zamiast do NTFS. "Clear sig" rozwiązałby ten
> dylemat.

Twoja hipoteza problemu wydaje mi się bardzo sensowna
i prawdopodobna, choc nie we wszystkich szczegolach ją rozumiem,
ale pasuje mi do tego co obserwowałem.

Nie do konca wiem, dla ktorej partycji powinienem był
wykonać Clear sig i w ktorym momencie? Wykonalem go
(jak zawsze) tylko dla partycji systmowej odzyskanej z obrazu,
bezposrednio po tej czynnosci. Co wlasciwie dokladnie ten Clear Sig robi?

Nie pamietam też czy włączyłem opcję ograniczenia do 4 partycji
podstawowych (bo chyba o tym pisales), pamiętam, ze się o to pytał,
i raz dawalem tak, raz nie (to było na etapie, gdy BootIt bezskutecznie
probowal sobie znalezc miejsce), i w koncu nie wiem na czym stanęło.

Skoro teraz juz wszystko dziala mi OK, to czy jeszcze powinienem
cos zrobic, np. wejsc w narzedzia BootIt i zrobić ten Clear sig,
dla wszystkich partycji, dla swietego spokoju?
Albo sprobować na wszelki wypadek, na przyszłość, włączyć
w ustawieniach BootIt opcję "Limited partitions"?

Czy sformatowanie tej partycji z innego systemu,
załatwiło sprawę Clear sig?

P.S.
Drivery na CD z BootIt - nie mam pojęcia jakie są- wypalałem
z oryginalnego obrazu CD ze strony producenta BootIt.

Pozdrawiam,

latet