Re: Serwer proxy dla Windows

Autor: Kermit <_at_jc.cy>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 15:33:18 MET DST

Dnia 09-04-2006, ktoś zwany 'Osadnik' w wiadomości
<news:e1ah10$n0p$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

> O ile dla linuxa, manuali, opisów i programów jest zatrzesienie to dla
> windowsa żandego nie ma.

Fakt, że o coś porządnego i free dla Windows nie jest łatwo. Ale
kiedyś znalazłem coś takiego jak FreeProxy:

http://www.handcraftedsoftware.org/

Download tu:
http://www.handcraftedsoftware.org/index.php?page=4&action=file&file_id=5

Używam od ponad roku w sieci na kilka komputerów i mogę tylko
pochwalić. To kawałek dobrego i stabilnego softu z dużymi
możliwościami dość zaawansowanej konfiguracji. Działa niewidocznie -
jako usługa i nie obciąża systemu. Do programu dostępny dość obszerny
help.

--
Pozdrawiam
Kermit The Frog