Re: [XP] Dysk ciagle chrobocze, pomozcie bo zwariuje

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 07:27:11 MET DST

> latet w dniu 2006-04-08 21:51 pisze:
> Witam,
>
> Zainstalowalem na swiezo XP, bo stary mial pare lat
> i sie troch zapchal. Nowy jest lekki i przyjemny, ale
> jedna rzecz doprowadza mnie do obłędu...
> dysk twardy, na ktorym jest system, wiecznie coś
> robi, wiecznie "chrobocze", ciszy nie ma na dluzej niz
> 10-15 sek. i znow chrup-chrup przez sekudne, a czasem
> przez kilka sekund.

A o optymalizacji uruchamiania aplikacji -
działającej w tle podczas bezczynności - pomyślałeś?
;-)

Bo domyślnie jest i powinna być aktywna - gdy nie jest
to się ją da uaktywnić np tak:
%windir%\system32\Rundll32.exe advapi32.dll,ProcessIdleTasks
więc może u ciebie właśnie ona działa i dyskiem chrobocze :>

--