Re: [XP] Dysk ciagle chrobocze, pomozcie bo zwariuje

Autor: latet <latet_at_xxx.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 10:25:41 MET DST

> A o optymalizacji uruchamiania aplikacji -
> działającej w tle podczas bezczynności - pomyślałeś?

Nie, bo nie mam pojęcie co to jest?

> Bo domyślnie jest i powinna być aktywna - gdy nie jest
> to się ją da uaktywnić np tak:
> %windir%\system32\Rundll32.exe advapi32.dll,ProcessIdleTasks

Proces bezczynnosci? No, cos takiego oczywiscie widać w Menedzerze,
zwykle zajmuje 99% procka, ale to przecież normalne.

> więc może u ciebie właśnie ona działa i dyskiem chrobocze :>

W poprzednim systemie, tez miałem Proces bezczynnosci,
a chrobotania nie było.

Ale pewnie Proces bezczynnosci to nie to samo co optymalizacji uruchamiania
aplikacji.
Piszesz jak to właczyć, ale jak to wyłączyć?
Czy widać to na liscie usług?

Dzieki,

latet