Re: [XP] Systemowa wyszukiwarka - dwie wersje

Autor: latet <latet_at_xxx.pl>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 00:44:55 MET DST

> Czy chodziło Ci o narzędzie?:
> http://www.wingrep.com/

O, tak! Jest swietne.

> W Twoim przypadku może to być Prefetch:
> http://www.windowsnetworking.com/articles_tutorials/Gaining-Speed-Empty-Prefetch-XP.html
> Wydaje mi się, że ten mechanizm może wykorzystywać bezczynność systemu.

Byc moze, byc moze.
Czy warto go calkiem wyłaczyć?
Średnio wierzę, ze naprawdę coś przyspiesza...
Ale w tym artykule doradzają, aby go wyłaczać,
gdy ma się mało RAM-u. Ja mam 1 GB, wiec chyba nie muszę.

  0: Disable
  1: Application Launch Prefetch
  2: Boot Prefetch
  3: Prefetch everything

Teraz mam "3" - deafaultowo. Dać "0"?
A moze coś posredniego?

Dosc regularnie uzywam programu "Odkurzacz",
wiec folder Prefetch jest oczyszczany co pare dni do zera.

Pozdrawiam,

latet