Re: [XP] Systemowa wyszukiwarka - dwie wersje

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 23:26:08 MET DST

W wiadomości: e0ut3n$oa2$1@inews.gazeta.pl,
latet <latet@xxx.pl> napisał(a):
>> Czy chodziło Ci o narzędzie?:
>> http://www.wingrep.com/
>
> O, tak! Jest swietne.
[...]

Witam!

Nie korzystałem wcześniej z (Win)Grep-a. Wydaje mi się, że jeśli ma być on
jakąś alternatywą dla systemowego wyszukiwania to musi umieć dokładnie
przeszukać pliki.

Pytanie: Czy poradzi sobie z przeszukiwanie plików tekstowych i binarnych z
tekstem kodowanym w różny sposób. Np. Unicode UTF-16, albo podobnie. Na moje
oko to tekst w zasobach .dll-ek i .exe-ków właśnie jakoś podobnie jest
kodowany. Przynajmniej w hexedytorze widać znaki o kodach zerowych między
zwykłymi znakami tekstu.

Z testów wynika, że tak. Jestem pod wrażeniem. Natomiast podgląd pliku nie
poradził sobie z prawidłowym wyświetleniem polskich znaków w tak kodowanych
tekstach.

P.S. Okienka kreatora w trybie dla początkujących są zbyt małe i nie można
zmieniać ich wielkości. Trudno przegląda się rozbudowaną strukturę
katalogową.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski