WinXP Sp2 - przerwania

Autor: rzemyk <rzemyk84-wytnij_at_to-o2.pl>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 02:46:33 MET DST

hej
mam nastepujacy problem z systemem:
np.:
1. Podczas sluchania muzyki, gdy odpale nawet najmniejsza aplikacje
muzyka zaczyna sie przycinac az do momentu uruchomienia tamtej
aplikacji, jezli chodzi o notepada to ok ale jak juz visual studio czy
inny kombajn to padaka

2. Po dluzszej pracy komputera (najczesciej po jakiejs przerwie gdy do
niego wracam) mam co 2 sek jakies przerwanie pracy na powiedzmy 0,1 sek,
objawia sie to przycinaniem piosenek, filmow czy chociazby plynnego
poruszania kursorem dokladnie z ta czestotliwoscia.

duron 1400, 384 MB Ram

PS. doszedlem do wniosku ze to moze powodowac, ktoras z zainstalowanych
aplikacji, lub jakas aktualizacja windowsa (moze jakies "usprawnione"
przydzielanie procesora) bo mam ten sam problem na swierzo postawionym
systemie.
PS2. Dodam ze chodzi nawet o sytuacje gdy wszystkie aplikacje sa
pozamykane, a procka "obciaza" jedynie proces bezczynnosci ;]

Z gory bardzo dziekuje za pomoc