Re: Dlaczego chcę wrócić do NT4...

Autor: <CzarnyLewis_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 03:02:20 MET

Stery do myszki i dysku USB pod NT4 są. Szukaj po necie pakietu
R62200. Po zainstalowaniu i resecie masz obsługę Plug&Play takich
urządzen USB jak: myszki, klawiatury, huby, dyski przenośne i
drukarki. Dodatkowo uaktualnienia tych sterowników znajdują sie na
stronie www.ionetworks.com. Pakiet tych sterowników jest darmowy.
Jest tez płatny pakiet sterowników USB o nazwie BSquare. Polecam go
poniewaz jest bardziej stabilny i zabiera mniej zasobów. Obsługuje te
same urządzenia jak pierwszy pakiet.

Jezeli chodzi o korzystanie z NT4. Ja go uzywam do dziś i nie mysle o
zmianie. Przede wszystkim szybkosc dzialania i stabilnosc przemawiaja
za korzystaniem z tego systemu. Wady to: brak Plug&Play, brak
FAT32(jest komercyjna łatka), brak USB (komercyjne łatki),brak
wyzszego DirectX niz v3 (poczytaj na mojej grupie).

Jezeli intersuje Cie temat Windows NT wejdz na grupe:
http://groups.google.pl/group/Windows-NT-4-PL

Pozdrawiam.