Re: Dlaczego chcę wrócić do NT4...

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 12:25:16 MET

(QP)
Użytkownik <CzarnyLewis@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1143165740.642065.165980@z34g2000cwc.googlegroups.com...
za korzystaniem z tego systemu. Wady to: brak Plug&Play, brak
FAT32(jest komercyjna łatka), brak USB (komercyjne łatki),brak

** Do FAT32 pod NT4 jest już ogólnodostępna łatka, tylko chyba defrag nie
chodzi na tym... Ale zapis i odczyt jest.
** http://www.sysinternals.com/Utilities/Fat32.html
** Zapis i odczyt, jak wspomniałem. Osobiście przetestowane.

wyzszego DirectX niz v3 (poczytaj na mojej grupie).
** I Okrojone DX6, głównie dla gier, chodziło mi DX-BALL bodajże, pod NT4, a
wymaga conajmnioej DX5.

--
LH