Re: Dlaczego chcę wrócić do NT4...

Autor: Raff <abujoczek_at_box.gdynia.multicon.pl>
Data: Thu 23 Mar 2006 - 20:39:14 MET

news:dvtu0t$d3n$1@polsl.pl...
[...]
> Zostać. Win2k jest stabilniejszy, mimo wszystko szybszy i
> bardziej skalowalny, i przynajmniej obsługuje większość
> nowych urządzeń i standardów. NT4 jest już jednak jak na
> dzisiejsze standardy przestarzały.
[...]

Cześć,
Polemizować nie mam zamiaru, ani też pewnie nie mógłbym, natomiast nie całkiem
mogę się zgodzić co do szybkości. Na swoim starym sprzęcie domowym miałem NT
sporo czasu, potem W2k a teraz XP. Oprócz dodania pamięci (teraz 512MB) i
rozbudowy o dyski procek cały czas ten sam. Nigdy mój komp nie był tak szybki
jak przy NT, uruchamianie, kopiowanie plików między dyskami - bez porównania. Z
czasem zaczął mi porzeszkadzać brak USB, fire-wire, więc zmieniłem, ale od czasu
NT ten sam komputer mocno stracił na szybkości. Nigdy nie musiałem go też
reinstalować, a w2k i xp już po jednym razie tak, jakoś mi sie więc bardziej ze
stabilnością NT kojarzy.
Pozdrawiam
Raff