Re: Dlaczego chcę wrócić do NT4...

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 24 Mar 2006 - 12:37:12 MET

(QP)
Użytkownik <CzarnyLewis@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1143165740.642065.165980@z34g2000cwc.googlegroups.com...
Stery do myszki i dysku USB pod NT4 są. Szukaj po necie pakietu

** W rzeczy samej. Skutecznie pchałem nagrywarkę USB pod NT4.

R62200. Po zainstalowaniu i resecie masz obsługę Plug&Play takich
urządzen USB jak: myszki, klawiatury, huby, dyski przenośne i

** O, jak dyski przenośne, to może mój aparacik cyfrowy łyknie? :)
** Jest przez system widziany, jako dysk wymienny.

Jezeli chodzi o korzystanie z NT4. Ja go uzywam do dziś i nie mysle o
zmianie. Przede wszystkim szybkosc dzialania i stabilnosc przemawiaja

** W2k też mi jakoś mniej stabilnie, choć płynniej, działa. Jest większa
tendencja do zwałki programów... ale jeszcze potrenuję, czy się nie żrą
stery, może tak być, bo dopycham multimedia.

za korzystaniem z tego systemu. Wady to: brak Plug&Play, brak

** PnP jest, ale szczątkowe. Np. kartę sieciową mi wykrył i chciał
instalować sterowniki. Podobnie przy instalacji sterów audio do
multibadziewia CMI8330/C3D.

FAT32(jest komercyjna łatka), brak USB (komercyjne łatki),brak

** Brak USB to rzeczywiście problem. Net bym wolał przez USB ciagnąć,
odpadły by problemy z sieciówką, może by się stery audio przestały żreć z
niewiadomo-czym?

wyzszego DirectX niz v3 (poczytaj na mojej grupie).

Jezeli intersuje Cie temat Windows NT wejdz na grupe:
http://groups.google.pl/group/Windows-NT-4-PL

** Zajrzę, może czegoś się dowiem? Zawsze warto "naumieć" się czegoś nowego,
czego sie nie znało.

--
LH