Re: Diagnoza peceta

Autor: _Zibi_ <nospam_at_nospam.com>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 19:03:42 MET

Użytkownik "Manam" <manam@NO_SPAMvp.pl> napisał w wiadomości
news:dvkpd3$thh$1@news.onet.pl...

> Sprawd, czy kondensatory elektrolityczne na pycie gwnej nie spczniay.
> Co jaki czas trafia mi si w pracy taki wieszajcy si lub restartujcy
> komputer i czsto s to wanie sabej jakoci elektrolity na pytach
> gwnych.
>Nie wiem jak z Twoj ze znajomoci elektroniki i nie chciabym Ci urazi,

Dzięki za zaintersowanie.
Spoko akurat to moje profesja ale nie to będzie przyczyną. Zrobiłem zamiany
w kompie. Prawie równocześnie, tj. zrobiłem update drivera karty TV i
dołożyłem kartę sieciową wifi i tu zaczeły się szopki. Kiedy chciałem
wrócić do poprzednich drverów karty TV uprcie zostawiał te"nowe" koniec
konćów wcale ich teraz nie ładuje. Zdaję sobie sprawę że również mam już też
za cienki zasilacz do tego co mam w kompie co też może być przyczyną
restartów. Ale za chiny nie wiem jak się pozbyć tych nowych drievrów karty
TV bo chyba od nich sie to zaczeło.