Re: 2 windowsy na 1 pc

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 18:50:38 MET

Użytkownik "Glikogen" <maci@k.pl.usunto> napisał w wiadomości
news:dvmpjd$636$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Jak najlepiej rozwiazac instalacje dwoch systemow na 1 pececie. Pierwsza
> system bedzie sluzyl do pracy i bedzie mial stala ilosc aplikacji, drugi
> bedzie sluzyl do doswiadczen i moze ew. gier, bedzie od czasu do czasu
> przeinstalowywany. Rozwiazania typu VMWare itp odpadaja.

Instalujesz je dając im różne katalogi systemowe. Problem może być jedynie z
Program Files, ale wiedząc o tym, można zrobić gdzieś dodatkowy katalog, w
którym będzie się instalowało programy tego drugiego.
Jeśli chcesz mieć 2 *NT, to kolejność nie jest taka ważna, jeśli jednak
jednym z nich jest W9x/Me, to on najpierw, a potem NT. Należy tylko
pamiętać, że w przypadku instalacji na jednej partycji, musi być zastosowany
system plików widziany przez obie Windy. jeśli na 2 różnych partycjach, to
wystarczy, że literki obu wind będą się różnić i nawet wtedy kłopot z
Program Files może odpaść. Tak instalowałem komuś na jednym kompie W98 do
spółki z XP, nawet na jednej partycji. Obie windy śmigały pięknie.

--
LH