Re: Diagnoza peceta

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 20:05:00 MET

_Zibi_ napisał(a):
> Dzięki za zaintersowanie.
> Spoko akurat to moje profesja ale nie to będzie przyczyną. Zrobiłem zamiany
> w kompie. Prawie równocześnie, tj. zrobiłem update drivera karty TV i
> dołożyłem kartę sieciową wifi i tu zaczeły się szopki. Kiedy chciałem
> wrócić do poprzednich drverów karty TV uprcie zostawiał te"nowe" koniec
> konćów wcale ich teraz nie ładuje. Zdaję sobie sprawę że również mam już też
> za cienki zasilacz do tego co mam w kompie co też może być przyczyną
> restartów. Ale za chiny nie wiem jak się pozbyć tych nowych drievrów karty
> TV bo chyba od nich sie to zaczeło.

Karta firmy PixelView? Jeśli tak to witam w klubie - u mnie zabawa ze
sterownikami skończyła się (nieudaną) próbą naprawy systemu z płyty
instalacyjnej co jeszcze bardziej namieszało w systemie i pomogła
dopiero reinstalacja. Tak naprawdę to w 100% mi ten tuner ani razu nie
zadziałał więc na nowym systemie już go nie instalowałem a kartę czym
prędzej sprzedałem.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066