Uszkodzona główna tabela plików

Autor: Kubuniek <kubaa_at_fredry.net>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 18:28:30 MET

System win XP. Witam. Mam dwa dyski twarde w komputerze. Oby dwa to Seagate
barracuda. Pierwszy podzielony na dwie partycje: system C i programy D
(razem 40GB). Drugi to reszta świata 120GB. No i na tym 120GB zapisane
najważniejsze dane. Dziś włączam kompa i system pokazuje mi że na tym 120GB
uszkodzona jest główna tabela plików. Gdy próbuję się dostać na ten dysk w
windowsie wyskakuje komunikat : niedostępny. struktura dysku jest uszkodzona
i nieczytelna. Jak mogę to naprawić aby odzyskać wszystkie te dane. Nie chcę
formatować dysku bo to co na nim jest to bardzo ważne dane. Pomóżcie proszę.
Pozdrawiam.