Re: Uszkodzona główna tabela plików

Autor: www.fijaksoft.prv.pl :) <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 20:32:36 MET

Kubuniek napisał(a):
> System win XP. Witam. Mam dwa dyski twarde w komputerze. Oby dwa to
> Seagate barracuda. Pierwszy podzielony na dwie partycje: system C i
> programy D (razem 40GB). Drugi to reszta świata 120GB. No i na tym 120GB
> zapisane najważniejsze dane. Dziś włączam kompa i system pokazuje mi że
> na tym 120GB uszkodzona jest główna tabela plików. Gdy próbuję się
> dostać na ten dysk w windowsie wyskakuje komunikat : niedostępny.
> struktura dysku jest uszkodzona i nieczytelna. Jak mogę to naprawić aby
> odzyskać wszystkie te dane. Nie chcę formatować dysku bo to co na nim
> [...]
Czasami w Linuxach wiadac to czego nie widac w windowsach, opdal z plyty
jakos dystrybucje linuca ktora nie wymaga instalcji a dziala z plyty (2
razy mi pomoglo ze windows, czy nawet konsola odzyskiwania wywracala sie
na "dir" a linux skumal, i mozna bylo skopiowac

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)