Re: Przyciski w oknie Zapisz/Otwórz

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Mon 20 Mar 2006 - 18:14:59 MET

Piotr Palusiński napisał(a):
> Mój komputer.{20D04FE0-3AEA-1069-A2D8-08002B30309D}

Mógłbym jeszcze prosić o informację jak mam dodać te wpisy dla konta
użytkownika bez uprawnień admina? Będąc na tym koncie nie mogę ich dodać
do gałęzi HCU\... - dostaję błąd. Próbowałem też będąc na koncie
administratora dodać wpisy w odpowiedniej podgałęzi grupy HKEY_USERS ale
bez efektu - nie wiem czy do dobrej podgałęzi(próbowałem rozpoznać na
bazie wpisu programu którego tylko ja używam) - jak się połapać w tych
ciągach cyferek która podgałąź odpowiada któremu kontu???

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066