Re: XP Home - znikające ikony pulpitu

Autor: MarkPunk <markpunk_at_nospam.poczta.fm>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 20:38:11 MET

> Dziękuję za odzew, ale nie to. Pisałem, ze problem istnieje conajmniej
> od tygodnia. Poza tym we wtorek dostała pakunek z poczty z instrukcją
> gdzie to podłączyć (Neostrada), a ja byłem w środę właśnie m. in. po to
> aby pokazać jak wejść do internetu, no i co robić z problemem ikon.
> Od wtorku do środy znajoma nie użyła internetu, bo nie wiedziała
> nawet, jak.
>
> Pozdrawiam

kiedyś widziałem podobny przypadek coś sie sypnęło na dysku i u gościa były
dwa katalogi Pulpit (co normalnie jest nie możliwe) reszta odbywała sie tak
jak u ciebie coś sie tworzyło ale komp głupiał gdzie to zapisać i p
restarcie nie było nic.

nie pamiętam ale chyba jakiś scandisk i uisunięcie jednego z tych folderów w
trybie awaryjnym pomogło.