Re: XP Home - znikające ikony pulpitu

Autor: Tocbac <costam_at_o2.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 22:00:38 MET

Użytkownik "Lukasz Glebicki" <lukasz.glebicki@kocha.spamerow.invalid>
napisał w wiadomości news:duppm4$78d$1@inews.gazeta.pl...

> [...] ^_zjadłeś spacje
> Czy znajoma ma zainstalowany co najmniej SP1a do tego Windowsa?
> Piszesz o
> dwóch dniach, a komputer mógł się zawirusować w przeciągu kilkudziesięciu
> sekund.

Dziękuję za odzew, ale nie to. Pisałem, ze problem istnieje conajmniej
od tygodnia. Poza tym we wtorek dostała pakunek z poczty z instrukcją
gdzie to podłączyć (Neostrada), a ja byłem w środę właśnie m. in. po to
aby pokazać jak wejść do internetu, no i co robić z problemem ikon.
Od wtorku do środy znajoma nie użyła internetu, bo nie wiedziała
nawet, jak.

Pozdrawiam

Tomek.