co mi tak zamula firewall czy dc++

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 19:58:54 MET

problem zaczął się najwyraźniej od dc++ i przejścia na kerio
nie wiem który program winić

uruchomiony dc++
windows xp
kerio personal firewall 2.1.5, blokada domyślna ICMP, GIMP
simple service discovery (przychodzący)

tcpip, netbios, ipx/spx, udostępnianie, qos
drukarka z interfejsem sieciowym (włączana gdy potrzebna)

OBJAW:
długie oczekiwanie na załadowanie się strony
ściąga się w dc++, powinno zostać mi ok. 15 w zapasie
a strony chodzą ledwie 4kb/s

nie jestem pewien, ale chyba mogłoby pomóc ograniczenie
ilości możliwych połączeń, tylko jaki program
bo mógłbym wówczas ustawić każdemu programowi
odpowiednią ilość połączeń