Re: terminal server - licensing error

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 10:41:58 MET

RadekA napisał(a):
> btw: w terminal server licensing mam 2 wpisy: Existing windows 2000 serwer
> terminal services CAL token i Temporary Licenses for windows 2000 server...
> przy nazwie serwera jest zielony ptaszek...
> Ma znaczenie ze to win2003 server 64bit?

nie wiem, nie miałem okazji korzystać z usług terminalowych na windowsie
2003. prawie na pewno dla 2003 są inne licencje cal niż dla 2000.
sprawdź może po ile masz tych licencji - może już wszystkie wyczerpałeś?
możesz też spróbować zainstalować od nowa usługi terminalowe.

--
Artur Grdeń
mega @ work