Re: terminal server - licensing error

Autor: RadekA <radek.adamski_at_gazeta.wybiorcza.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 13:08:30 MET

Witam
> nie wiem, nie miałem okazji korzystać z usług terminalowych na windowsie
> 2003. prawie na pewno dla 2003 są inne licencje cal niż dla 2000.
> sprawdź może po ile masz tych licencji - może już wszystkie wyczerpałeś?
> możesz też spróbować zainstalować od nowa usługi terminalowe.
podejrzewam ze blad tkwi gdzies w przydzielaniu uprawnien w XPe - problem
jest tylko na tej stacji (inne to zwykle pecety na win2k i jeden testowy
terminal maxdaty z wince - tu nie ma zadnych klopotow) i tylko wtedy gdy
user nie jest czlonkiem powerusers lub administrators... licencji mam 80,
wykorzystanych jest moze polowa (na razie), nie wiesz gdzie secpol
modyfikuje rejestr w xp?
pzdr
RadekA