Re: terminal server - licensing error

Autor: RadekA <radek.adamski_at_gazeta.wybiorcza.pl>
Data: Fri 10 Mar 2006 - 10:28:49 MET

Witam
> sprawdź w narzędzia administracyjne->licencjonowanie usług terminalowych
> czy nie brakuje licencji.
> przejrzyj logi systemowe serwera w poszukiwaniu błędów.
aktywowalem serwer licencji - nie pomoglo, logi czyste... wrzucilem usera do
powerusers i dziala... gdzie w rejestr ingeruje secpol? moze tam poszperam
(recznie)
btw: w terminal server licensing mam 2 wpisy: Existing windows 2000 serwer
terminal services CAL token i Temporary Licenses for windows 2000 server...
przy nazwie serwera jest zielony ptaszek...
Ma znaczenie ze to win2003 server 64bit?
pzdr
RadekA