Re: Zmniejszający się pasek zadań (wXP)

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 23:38:25 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:dtnj09$qt7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Edytor rejestru:
> Dobrze by bylo zapamietac te ikonki poprzestawiane.
> Zapis w pamieci RAM.
> HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\
> Streams\Desktop

* I co mam z tym zrobić :> ?

> Edytor Rejestru:
> HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

* Ten miałem.

> HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

* Tego nie miałem (chodzi o sam klucz Explorer). Dlatego dopisałem klucz
explorer oraz ...

> Dopisz wartość DWORD "NoSaveSettings" = 0

* Dopisane.

> HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
> Policies\ActiveDesktop

* Nie mam niestety ...

> w prawym okienku znajdz wartosc :
> Dword "NoCloseDragDropBands" = zmien wartosc z 0 na 1

* ... i dlatego nie mogie zmienić :(

> Restart komputera i pasek szybkiego ... ,zmusisz do wspolpracy ;)

> Ponadto proponuję zajrzeć na http://www.msni.it/faqreg/saveicon.html
> a tu gotowy link do pliku http://www.msni.it/faqreg/regconf/saveicon.zip

* Wyrpóbuję, aczkolwiek wolałbym jak najmniej oprogramowania instalować :)

Dodatkowo - mam problem z autologowaniem. Cholender poprzednio używałem
PowerToys Tweak UI. Teraz owszem też używam, ale raz mnie loguje
automatycznie
a raz znowuż nie loguje automatycznie (i muszę znowu w Tweak UI włączać
autologon).
Być może to kwestia tego, że instalowałem instalowałem jakieś sterowniki,
ale
przykładowo przed chwilą zmieniłem kilka rzeczy wyżej wypisanych i znowuż mi
się autonieloguje :(

BARDZo dziękuję za pomoc :-)

Zdrawim.