Re: Zmniejszający się pasek zadań (wXP)

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 19:23:47 MET

Użytkownik "hefalump" <hefalumpikWYTNIJ@TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dtn9h8$l3q$1@inews.gazeta.pl
> Witam.
> Mam problem z paskiem zadań, który ustawicznie i bez przerwy po każdym
> restarcie zmniejsza swój rozmiar o jedną wartość. Pasek jest z boku, po
> stronie prawej - optymalny rozmiar dla mnie to 3. Niestety po restarcie
> robi się dwa. Po kolejnym jeden (na szczęście dalej się nie pomniejsza i
> nie próbuje wytworzyć antymaterii).
> Przejrzałem archiwum, wpisałem "nosavesettings" co radzono w odpowiednie
> miejsce.
> Nic nie pomogło.
> Problem jest do rozwiązania, bo go kiedyś rozwiązałem ;-) Ale teraz
> [...]

Edytor rejestru:
Dobrze by bylo zapamietac te ikonki poprzestawiane.
Zapis w pamieci RAM.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\
Streams\Desktop
Edytor Rejestru:
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
Dopisz wartość DWORD "NoSaveSettings" = 0
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\ActiveDesktop
w prawym okienku znajdz wartosc :
Dword "NoCloseDragDropBands" = zmien wartosc z 0 na 1
Restart komputera i pasek szybkiego ... ,zmusisz do wspolpracy ;)
Ponadto proponuję zajrzeć na http://www.msni.it/faqreg/saveicon.html
a tu gotowy link do pliku http://www.msni.it/faqreg/regconf/saveicon.zip
Plik layout.dll umiescic w folderze systemowym i wprowadzic wpis do
rejestru (dwuklik na pliku .reg). Na ikonach systemowych pulpitu pod
prawoklikiem pojawiaja sie dwie dodatkowe opcje.
Jeśli klikniesz prawym myszem na kosz, my computer, lub jakąś
inną systemową, pojawi Ci się nowa pozycja w menu kontekstowym
pt. Save desktop icon layout oraz Restore desktop icon layout
Po ustawieniu paska w.g upodobań, kliknij Save desktop icon layout i
zrestartuj komputer.
Jesli pasek sie przestawi, kliknij Restore desktop icon layout.
Teraz zapis ustawień paska, pulpitu itp. będzie dokonywany w klczu:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Explorer\IconLayout
wartość binarna "IconView" = 19,00,00,00......................

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy