wbudowany FTP pod WIN 2003 server

Autor: lantech <olejniczok_at_tenbit.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 00:08:05 MET

czesc
mam następujący problem. dodałem sobie FTP w IIS, ustawiłem prawidłowy
katalog macierzysty, dokonałem prostej konfiguracji, ale mam problem, żeby
zalogować się do takiego FTP-a. Generalnie chciałbym, żeby każdy kto się
loguje na usera :anonymous wpisując hasło o tej samej nazwie miał dostęp do
udostępnionych zasobów. Bawiłem się z godzinę i nie dałem rady ;((( Już nie
wiem co robić.
Generalnie szedłem taką ścieżką, żeby stworzyć w systemie usera anonymous z
takim samym hasłem, który miał się logować do tego ftpa. Ale już kurde nic
nie rozumiem, kiedyś konfigurowałem ftpa zwykłym programem i wszystko było
łatwe, a skonfigurowanie tego ftpa będącego domyslną przystawką dla 2003 to
jakieś nieporozumienie. Ale pech chciał, że uparłem się na niego i chcę tego
dokończyć.
pomożecie?
z góry dziękuję
mc